Właśnie złożyłem zamówienie. Jak mogę mieć pewność, że je przyjęliście?

Jeśli zamówienie zostało złożone prawidłowo, na podany nam adres e-mail zawsze wysyłane jest potwierdzenie zamówienia. Jeśli w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia nie znajdziesz go w skrzynce odbiorczej lub w folderze spam, skontaktuj się z nami.

Czy są jakieś dodatkowe koszty?

Ostateczna cena jest zawsze widoczna w kasie przed dokonaniem płatności. W kasie podana jest cena za towar oraz ewentualne koszty alternatywnej metody wysyłki, jeśli jest dostępna.

Czy można zamówić / zarezerwować produkt, który został wyprzedany?

Nie, ale istnieje możliwość włączenia powiadomienia o dostępności na stronie produktu. Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię, gdy produkt będzie dostępny w magazynie.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

Kod rabatowy należy wpisać przy kasie, po kliknięciu na tekst: "Czy masz kod rabatowy? Wpisz go tutaj". Po zatwierdzeniu "Zastosuj", rabat zostanie uwzględniony w zamówieniu.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, możesz anulować zamówienie do momentu wysłania go do pakowania. Funkcja ta znajduje się w zakładce Moje konto / Moje strony.

Interesuje mnie produkt, który jest niedostępny w magazynie. Kiedy będzie on ponownie dostępny w sprzedaży?

Pracujemy nad tym, aby terminy dostaw były widoczne na stronie internetowej. Na razie zapraszamy do skorzystania z funkcji "Włącz powiadomienie o dostępności", którą znajdziesz przy konkretnym produkcie. Wpisz swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię, gdy produkt będzie ponownie dostępny w magazynie.

Wybrałem zły produkt w moim zamówieniu. Czy można to zmienić?

Najlepiej jest do nas zadzwonić lub napisać e-mail. Dane kontaktowe w stopce strony.

Moje zamówienie zostało anulowane, dlaczego?

Jeśli nie anulowałeś zamówienia samodzielnie w zakładce Moje konto, zamówienie zostało najprawdopodobniej anulowane, ponieważ produkt został wyczerpany. Przepraszamy za kłopot! Mamy nadzieję, że znajdziesz na naszej stronie coś innego, co Ci się spodoba.

Czy Vidos Domofony ma sklepy stacjonarne?

Nie, prowadzimy tylko sprzedaż internetową.