- Ogólne informacje
VIDSYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, WARSZAWA 02-001, ALEJE JEROZOLIMSKIE 85 /21, zarejestrowana pod NIP: 701-099-55-77 („Domofony VIDOS”) jest firmą, która prowadzi stronę https://vidos-domofony.pl/, zwaną dalej „stroną internetową.” W poniższych warunkach, użycie słów „my”, „nasz”, „nasze”, oraz „nas” odnosi się do Domofony VIDOS. Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych przez klienta (zwanego dalej „Ty”) u nas. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zalecamy kontakt z naszym biurem obsługi klienta poprzez e-mail na adres biuro@vidos-domofony.pl.Korzystając z naszej strony internetowej i/lub składając zamówienie, zgadzasz się przestrzegać warunków określonych w niniejszym dokumencie (zwanych „warunki”). Przed złożeniem zamówienia należy przeczytać ze zrozumieniem niniejsze warunki. Aby zakupić produkty z naszej strony internetowej, musisz mieć ukończone 18 lat. Traktujemy Twoją prywatność poważnie i ważne jest dla nas chronienie Twoich danych. Zawsze przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a nasza polityka prywatności została zaktualizowana zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), które weszło w życie 25 maja 2018. Aby uzyskać dostęp do niniejszych zasad i dowiedzieć się więcej o sposobie przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności. Wystawienie produktu na naszej stronie internetowej nie musi oznaczać, że produkt jest w danej chwili dostępny. Nie gwarantujemy, że produkt będzie dostępny zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania sprzedaży produktu w dowolnym momencie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków w razie potrzeby i bez powiadamiania Cię z wyprzedzeniem. Wersja warunków, które mają zastosowanie przy Twoim zamówieniu, to wersja, która była dostępna na stronie internetowej w momencie, gdy zamówienie zostało złożone. - Ceny
Podane na naszej stronie internetowej ceny zawierają podatek VAT regulowany prawem. Koszty i terminy dostaw dla różnych metod dostawy są wyraźnie podane w momencie przejścia na stronę „Kasa”. Jeśli nie możemy dostarczyć zamówienia w całości w jednej przesyłce i zamiast tego będziemy zmuszeni podzielić je na kilka przesyłek, nie będą pobierane żadne dodatkowe opłaty za późniejsze dostawy. Ceny promocyjne dotyczą tylko produktów które są w magazynie. Oferty promocyjne i produkty z rabatem nie mogą być łączone z kodami rabatowymi. Jeśli kod rabatowy został aktywowany w połączeniu z innym kodem rabatowym lub z jednym lub więcej już przecenionych produktów, co dodatkowo obniży cenę produktu, Domofony VIDOS mają prawo obciążyć klienta odpowiednią kwotą. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ofert specjalnych i zniżek w dowolnym momencie i bez uprzedzenia. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień w ewidentnie niepoprawnych cenach. Ewidentnie niepoprawne ceny mogą oznaczać (ale nie ograniczają się do) błędne obniżki cen związane z promocją lub przedmiot wymieniony bez żadnych kosztów/darmowy. Domofony VIDOS jest zawsze uprawniony do anulowania zamówień, które zawierają ewidentnie niepoprawne ceny. Klient może następnie złożyć nowe zamówienie we właściwej cenie. - Metody płatności
Oferujemy naszym klientom kilka opcji płatności za zamówienia: faktura, raty, płatności częściowe, płatności kartą itp. Sprawdzanie zdolności kredytowej
Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia Twojego wniosku o płatności za pomocą faktury, płatności częściowych lub płatności za opłatą/konto. Mamy prawo odmówić tych metod płatności, ograniczyć te metody płatności lub zaproponować alternatywne metody płatności. W przypadku zakupu kartą kredytową, zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia ważności danej karty. Takie kontrole obejmują między innymi potwierdzenie, że istnieje wystarczająca ilość środków / środków na wartość zamówienia, które ma zostać złożone i/lub że dane adresowe kupującego są poprawne. Możemy odmówić zakupu w wyniku tych kontroli. Opłaty
Domofony VIDOS nie ponosi odpowiedzialności za spóźnione opłaty, opłaty za przypomnienie lub opóźnienia w przypadku, gdy płatność nie zostanie dokonana na czas. Pytania dotyczące tej problematyki można kierować bezpośrednio do działu obsługi klienta. Inne
Aby złożyć zamówienie, wymagane jest podanie poprawnego i aktualnego adresu e-mail. Jeśli Twój adres e-mail ulegnie zmianie, musisz poinformować o tym Domofony VIDOS. Należy pamiętać, że Domofony VIDOS zastrzega sobie prawo do wysyłania wniosków o płatność na ten adres e-mail. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszych metod płatności, zapoznaj się z informacjami tutaj. - Zamawianie
Zamówienia online można złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli masz pytania na ten temat, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie wysłać zamówienia, będziemy informować o tej sytuacji jak najszybciej. Jeśli otrzymaliśmy już zapłatę za zamówienie, którego nie jesteśmy w stanie zrealizować, zwrócimy aktualną kwotę za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do zlecenia, w takim zakresie, w jakim jest to możliwe. Jeśli z jakiegoś powodu refundacja musi być dokonana w inny sposób, pracownik firmy Domofony VIDOS skontaktuje się z Tobą w celu upewnienia się, że refundacja może zostać dokonana. - Ustalenie umowy kupna
Umowa kupna-sprzedaży jest zawarta tylko wtedy, gdy Domofony VIDOS potwierdzi Twoje zamówienie i po otrzymaniu od nas potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną. Zdecydowanie zalecamy zachowanie tego potwierdzenia zamówienia na wypadek kontaktu z naszym biurem obsługi klienta. Możesz anulować zamówienie, dopóki nie zostanie potwierdzone przez Domofony VIDOS. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, zwrócimy wszelkie dokonane przez Ciebie płatności lub płatności dokonane przez firmę z karty kredytowej/debetowej w Twoim imieniu w sprawie zamówienia. - Dostawa
Domofony VIDOS wykazuje się najwyższą starannością, jeśli chodzi o przyjmowanie i obsługę zleceń. Zawsze staramy się dostarczać Twoje zamówienie zgodnie z wybraną opcją dostawy. Musisz podać poprawny i kompletny adres wraz z zamówieniem; nie możemy zagwarantować możliwości zmiany tych informacji po dokonaniu zakupu. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie błędy w dostawie wynikające z braku informacji lub błędów w adresie dostawy w ramach zamówienia. Możesz znaleźć dostępne metody dostawy dla każdego rynku przy kasie i na dole naszej strony internetowej. Domofony VIDOS dokłada wszelkich starań, aby wysyłać zamówienia tak szybko, jak to możliwe i w kolejności, w jakiej je otrzymujemy. Chociaż staramy się dostarczać zamówienia w określonych przedziałach czasowych dla każdej metody zamawiania, dostawy mogą trwać dłużej z powodu nieprzewidzianych zdarzeń. Podczas kampanii promocyjnych i okresów dużego wolumenu nie możemy zagwarantować typowego czasu dostawy. Jeśli Twoje zamówienie zostanie opóźnione, a opóźnienie ma istotne znaczenie dla kupującego, masz prawo do anulowania zakupu. Jeśli paczka nie zostanie pobrana z punktu dostawy, zostanie ona automatycznie zarejestrowana jako paczka nieodebrana
Jeśli masz pytania dotyczące dostawy, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. - Uszkodzenia podczas transportu
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód podczas transportu, należy powiadomić obsługę klienta niezwłocznie po ich wykryciu, nie później niż 2 dni po otrzymaniu lub odbiorze paczki. Proszę zrobić zdjęcia dokumentujące szkody i wysłać je do naszego działu obsługi klienta. - Wymiana
Jeśli chcesz dokonać wymiany na inny model, musisz zwrócić produkt, a następnie złożyć nowe zamówienie. - Prawo odstąpienia od umowy/zwroty
Masz prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny. Możesz powołać się na to prawo odstąpienia w ciągu czternastu (14) dni od momentu otrzymania zamówienia. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powinieneś wysłać wyraźny i bezpośredni komunikat o decyzji o anulowaniu zamówienia; zapoznaj się z poniższymi informacjami kontaktowymi, aby uzyskać wskazówki dotyczące sposobu kontaktowania się z nami. Użytkownik musi podać swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer zamówienia oraz wszelkie inne informacje, które mogą być dla nas istotne w celu obsługi zwrotu. Aby mieć czas na skorzystanie z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz nam wiadomość, że zamierzasz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia. Użytkownik musi zwrócić towar do nas bez zbędnej zwłoki i nie później niż czternaście (14) dni od dnia poinformowania nas o decyzji o anulowaniu zamówienia. Twoje prawo do odstąpienia od umowy jest spełnione, jeśli towar zostanie odesłany przed upływem tego 14-dniowego okresu. Domofony VIDOS gwarantuje pełną refundację za zwrócone towary, pod warunkiem, że wszystkie produkty są zwracane w tym samym stanie, w którym zostały dostarczone do Ciebie. Oznacza to, że towary nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, lub używane (inaczej niż w celu wypróbowania produktu) oraz że wszystkie zabezpieczenia są dołączone (gdzie to ma zastosowanie) i nienaruszone. W przypadku, gdy wartość towarów zmniejszyła się i że takie obniżenie wartości wynika z faktu, że klient w większym stopniu użytkował towary, niż było to konieczne do określenia właściwości i funkcji, będziemy dokonywać potrącenia odpowiadającego spadku wartości. Jesteś odpowiedzialny za stan wszystkich przedmiotów po ich otrzymaniu od nas. Oznacza to, że jako klient również ponosisz odpowiedzialność za stan towarów w transporcie powrotnym. Zalecamy zapakowanie wszystkich przedmiotów dobrze i bezpiecznie, tak aby towary nie były uszkodzone podczas transportu powrotnego. Domofony VIDOS nie jest zobowiązany do udzielenia rekompensaty klientowi za zwrócone towary, jeśli w transporcie powrotnym dojdzie do rozległej szkody transportowej. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy wartość tego, co jest kosztem towaru (-ów) w ramach zamówienia, w tym koszt standardowej dostawy. Zwrot zostanie dokonany bez zbędnej zwłoki i nie później niż 10 dni od dnia, w którym zostaliśmy powiadomieni o decyzji o anulowaniu zamówienia. Jednakże, mamy prawo odroczyć zwrot, dopóki nie otrzymaliśmy towarów, które mają zostać zwrócone, lub dopóki nie dostarczysz dowodu na to, że towary zostały zwrócone, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwrócimy pieniądze przy użyciu tych samych środków płatności, które zostały użyte w początkowym zamówieniu, chyba że wyraźnie uzgodnimy wspólnie inną metodę. W każdym przypadku, tak długo, jak warunki opisane powyżej są spełnione, zwrot nie będzie nic kosztować. - Roszczenia z tytułu wadliwego produktu
Masz prawo do reklamacji, gdy produkt jest uszkodzony. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Należy pamiętać, że należy powiadomić nas o wadzie lub błędzie „w rozsądnym czasie” po odkryciu go. Reklamacja złożona w ciągu dwóch miesięcy od odkrycia jest uważana za złożoną w rozsądnym terminie. Jeśli nie złożysz reklamacji w ciągu roku od otrzymania produktu, prawo do reklamacji gwarancyjnej zostało utracone.Jeśli nie masz pewności, czy przypadek konkretnego produktu jest wadą objętą gwarancją, skontaktuj się z działem obsługi klienta.Jeśli wada dotycząca produktu zostanie zatwierdzona przez dział obsługi klienta, po uwzględnieniu reklamacji, udzielimy rekompensaty za wady zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa i odpowiednimi wytycznymi. Wszystkie produkty, które są zwracane w ramach niniejszego procesu reklamacyjnego, muszą być wyczyszczone przed ich przesłaniem. Klient jest odpowiedzialny za stan wysyłanych towarów, dlatego należy upewnić się, że wszystkie elementy są dobrze i bezpiecznie zapakowane. Nie przyjmujemy przesyłek, które zostały wysłane za pobraniem. - Specyfikacja, kolory i funkcje
Zawsze staramy się jak najdokładniej pokazywać właściwości, specyfikację, kolory i funkcje . Kolor widoczny na naszej stronie internetowej może jednak zależeć od ustawień ekranu Twojego urządzenia; nie możemy zagwarantować, że Twoje urządzenie będzie w stanie prawidłowo odtworzyć kolory naszych produktów. Domofony VIDOS nie bierze odpowiedzialności za kolory i wygląd naszych produktów prezentowanych na zdjęciach w mediach społecznościowych, ponieważ te obrazy mogły być edytowane. -
Nasza odpowiedzialność
W Domofony VIDOS chcemy, abyś był w 100% zadowolony z zakupu i w tym celu oferujemy gwarancję satysfakcji klienta. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić produkt(y) do nas; dopóki Twój zwrot spełnia podane warunki, zwrócimy Ci koszty.Siła wyższa
Nie ponosimy odpowiedzialności za niedopełnienie obowiązków określonych w naszych zasadach i warunkach, jeżeli taki brak wynika z okoliczności, nad którymi nie mamy kontroli lub w przypadku, gdy takie okoliczności utrudniają działanie lub czynią realizację nieuzasadnienie uciążliwą. Takie okoliczności obejmują między innymi akty wojny, blokady i embargo, zamieszki, pożar, klęski żywiołowe, wypadki jądrowe i/lub sabotaż.Nasza maksymalna odpowiedzialność za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w związku z zamówieniem na stronie internetowej jest ograniczona do całkowitej kwoty zakupu Twojego zamówienia.Spory
Skargi można składać za pośrednictwem platformy ODR (internetowego rozstrzygania sporów) Komisji UE w celu mediacji w sporach. Platforma ODR oferuje konsumentom i przedsiębiorstwom w UE możliwość podjęcia próby pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących skarg dotyczących towarów zakupionych w Internecie. Portal został zaprojektowany jako przyjazna dla użytkownika i interaktywna strona internetowa, darmowa i dostępna we wszystkich językach urzędowych UE. Korzystając z platformy ODR, konsument i firma mogą znaleźć akceptowalny sposób rozwiązania sporu, a następnie przejść przez odpowiednie procesy w celu znalezienia rozwiązania skargi konsumenta. Platformę ODR można znaleźć tutaj: http://ec.europa.eu/odr. -
Przeniesienie praw
Domofony VIDOS zastrzega sobie prawo do przeniesienia lub zastawienia roszczeń płatniczych na rzecz osób trzecich, w tym rat, które powstały w związku z dostawą towarów. - Ważność klauzul
Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszej Umowy jest nieważne lub unieważnione przez jakikolwiek sąd lub organ nadzorczy, nie ma to wpływu na ważność pozostałych postanowień niniejszej umowy. - Posiadacze praw
Wszelkie prawa własności intelektualnej na stronie vidos-domofony.pl należą do VIDSYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, WARSZAWA 02-001, ALEJE JEROZOLIMSKIE 85 /21. Znak towarowy VIDOS należy do firmy VIDOS Sp. z. o.o. ul Sokołowska 44, 05-806 Sokołów k/Warszawy. Każde użycie materiałów ze strony vidos-domofony.pl lub zawartości, w tym kopiowanie lub przechowywanie takich treści w całości lub ich części, inne niż do osobistego, niekomercyjnego użytku, jest surowo zabronione bez wyraźnej zgody Domofony VIDOS. - Informacja o firmie
Adres rejestracji firmy
VIDSYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
WARSZAWA 02-001
ALEJE JEROZOLIMSKIE 85 /21Adres do zwrotów
VIDSYS Sp. z o.o.
WARSZAWA 02-776
NUGAT 7/79
E-mail: biuro@vidos-domofony.pl
Telefon 533-333-955