1. Ogólne informacje

    VIDSYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, WARSZAWA 02-001, ALEJE JEROZOLIMSKIE 85 /21, zarejestrowana pod NIP: 701-099-55-77 („Domofony VIDOS”) jest firmą, która prowadzi stronę https://vidos-domofony.pl/, zwaną dalej „stroną internetową.” W poniższych warunkach, użycie słów „my”, „nasz”, „nasze”, oraz „nas” odnosi się do Domofony VIDOS. Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych przez klienta (zwanego dalej „Ty”) u nas. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zalecamy kontakt z naszym biurem obsługi klienta poprzez e-mail na adres biuro@vidos-domofony.pl.Korzystając z naszej strony internetowej i/lub składając zamówienie, zgadzasz się przestrzegać warunków określonych w niniejszym dokumencie (zwanych „warunki”). Przed złożeniem zamówienia należy przeczytać ze zrozumieniem niniejsze warunki. Aby zakupić produkty z naszej strony internetowej, musisz mieć ukończone 18 lat. Traktujemy Twoją prywatność poważnie i ważne jest dla nas chronienie Twoich danych. Zawsze przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a nasza polityka prywatności została zaktualizowana zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), które weszło w życie 25 maja 2018. Aby uzyskać dostęp do niniejszych zasad i dowiedzieć się więcej o sposobie przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności. Wystawienie produktu na naszej stronie internetowej nie musi oznaczać, że produkt jest w danej chwili dostępny. Nie gwarantujemy, że produkt będzie dostępny zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania sprzedaży produktu w dowolnym momencie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków w razie potrzeby i bez powiadamiania Cię z wyprzedzeniem. Wersja warunków, które mają zastosowanie przy Twoim zamówieniu, to wersja, która była dostępna na stronie internetowej w momencie, gdy zamówienie zostało złożone.


  2. Ceny

    Podane na naszej stronie internetowej ceny zawierają podatek VAT regulowany prawem. Koszty i terminy dostaw dla różnych metod dostawy są wyraźnie podane w momencie przejścia na stronę „Kasa”. Jeśli nie możemy dostarczyć zamówienia w całości w jednej przesyłce i zamiast tego będziemy zmuszeni podzielić je na kilka przesyłek, nie będą pobierane żadne dodatkowe opłaty za późniejsze dostawy. Ceny promocyjne dotyczą tylko produktów które są w magazynie. Oferty promocyjne i produkty z rabatem nie mogą być łączone z kodami rabatowymi. Jeśli kod rabatowy został aktywowany w połączeniu z innym kodem rabatowym lub z jednym lub więcej już przecenionych produktów, co dodatkowo obniży cenę produktu, Domofony VIDOS mają prawo obciążyć klienta odpowiednią kwotą. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ofert specjalnych i zniżek w dowolnym momencie i bez uprzedzenia. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień w ewidentnie niepoprawnych cenach. Ewidentnie niepoprawne ceny mogą oznaczać (ale nie ograniczają się do) błędne obniżki cen związane z promocją lub przedmiot wymieniony bez żadnych kosztów/darmowy. Domofony VIDOS jest zawsze uprawniony do anulowania zamówień, które zawierają ewidentnie niepoprawne ceny. Klient może następnie złożyć nowe zamówienie we właściwej cenie.


  3. Metody płatności

    Oferujemy naszym klientom kilka opcji płatności za zamówienia: faktura, raty, płatności częściowe, płatności kartą itp. Sprawdzanie zdolności kredytowej
    Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia Twojego wniosku o płatności za pomocą faktury, płatności częściowych lub płatności za opłatą/konto. Mamy prawo odmówić tych metod płatności, ograniczyć te metody płatności lub zaproponować alternatywne metody płatności. W przypadku zakupu kartą kredytową, zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia ważności danej karty. Takie kontrole obejmują między innymi potwierdzenie, że istnieje wystarczająca ilość środków / środków na wartość zamówienia, które ma zostać złożone i/lub że dane adresowe kupującego są poprawne. Możemy odmówić zakupu w wyniku tych kontroli. Opłaty
    Domofony VIDOS nie ponosi odpowiedzialności za spóźnione opłaty, opłaty za przypomnienie lub opóźnienia w przypadku, gdy płatność nie zostanie dokonana na czas. Pytania dotyczące tej problematyki można kierować bezpośrednio do działu obsługi klienta. Inne
    Aby złożyć zamówienie, wymagane jest podanie poprawnego i aktualnego adresu e-mail. Jeśli Twój adres e-mail ulegnie zmianie, musisz poinformować o tym Domofony VIDOS. Należy pamiętać, że Domofony VIDOS zastrzega sobie prawo do wysyłania wniosków o płatność na ten adres e-mail. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszych metod płatności, zapoznaj się z informacjami tutaj.


  4. Zamawianie

    Zamówienia online można złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli masz pytania na ten temat, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie wysłać zamówienia, będziemy informować o tej sytuacji jak najszybciej. Jeśli otrzymaliśmy już zapłatę za zamówienie, którego nie jesteśmy w stanie zrealizować, zwrócimy aktualną kwotę za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do zlecenia, w takim zakresie, w jakim jest to możliwe. Jeśli z jakiegoś powodu refundacja musi być dokonana w inny sposób, pracownik firmy Domofony VIDOS skontaktuje się z Tobą w celu upewnienia się, że refundacja może zostać dokonana.


  5. Ustalenie umowy kupna

    Umowa kupna-sprzedaży jest zawarta tylko wtedy, gdy Domofony VIDOS potwierdzi Twoje zamówienie i po otrzymaniu od nas potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną. Zdecydowanie zalecamy zachowanie tego potwierdzenia zamówienia na wypadek kontaktu z naszym biurem obsługi klienta. Możesz anulować zamówienie, dopóki nie zostanie potwierdzone przez Domofony VIDOS. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, zwrócimy wszelkie dokonane przez Ciebie płatności lub płatności dokonane przez firmę z karty kredytowej/debetowej w Twoim imieniu w sprawie zamówienia.


  6. Dostawa

    Domofony VIDOS wykazuje się najwyższą starannością, jeśli chodzi o przyjmowanie i obsługę zleceń. Zawsze staramy się dostarczać Twoje zamówienie zgodnie z wybraną opcją dostawy. Musisz podać poprawny i kompletny adres wraz z zamówieniem; nie możemy zagwarantować możliwości zmiany tych informacji po dokonaniu zakupu. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie błędy w dostawie wynikające z braku informacji lub błędów w adresie dostawy w ramach zamówienia. Możesz znaleźć dostępne metody dostawy dla każdego rynku przy kasie i na dole naszej strony internetowej. Domofony VIDOS dokłada wszelkich starań, aby wysyłać zamówienia tak szybko, jak to możliwe i w kolejności, w jakiej je otrzymujemy. Chociaż staramy się dostarczać zamówienia w określonych przedziałach czasowych dla każdej metody zamawiania, dostawy mogą trwać dłużej z powodu nieprzewidzianych zdarzeń. Podczas kampanii promocyjnych i okresów dużego wolumenu nie możemy zagwarantować typowego czasu dostawy. Jeśli Twoje zamówienie zostanie opóźnione, a opóźnienie ma istotne znaczenie dla kupującego, masz prawo do anulowania zakupu. Jeśli paczka nie zostanie pobrana z punktu dostawy, zostanie ona automatycznie zarejestrowana jako paczka nieodebrana
    Jeśli masz pytania dotyczące dostawy, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

  7. Uszkodzenia podczas transportu

    W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód podczas transportu, należy powiadomić obsługę klienta niezwłocznie po ich wykryciu, nie później niż 2 dni po otrzymaniu lub odbiorze paczki. Proszę zrobić zdjęcia dokumentujące szkody i wysłać je do naszego działu obsługi klienta.

  8. Wymiana

    Jeśli chcesz dokonać wymiany na inny model, musisz zwrócić produkt, a następnie złożyć nowe zamówienie.


  9. Prawo odstąpienia od umowy/zwroty

    Masz prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny. Możesz powołać się na to prawo odstąpienia w ciągu czternastu (14) dni od momentu otrzymania zamówienia. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powinieneś wysłać wyraźny i bezpośredni komunikat o decyzji o anulowaniu zamówienia; zapoznaj się z poniższymi informacjami kontaktowymi, aby uzyskać wskazówki dotyczące sposobu kontaktowania się z nami. Użytkownik musi podać swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer zamówienia oraz wszelkie inne informacje, które mogą być dla nas istotne w celu obsługi zwrotu. Aby mieć czas na skorzystanie z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz nam wiadomość, że zamierzasz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia. Użytkownik musi zwrócić towar do nas bez zbędnej zwłoki i nie później niż czternaście (14) dni od dnia poinformowania nas o decyzji o anulowaniu zamówienia. Twoje prawo do odstąpienia od umowy jest spełnione, jeśli towar zostanie odesłany przed upływem tego 14-dniowego okresu. Domofony VIDOS gwarantuje pełną refundację za zwrócone towary, pod warunkiem, że wszystkie produkty są zwracane w tym samym stanie, w którym zostały dostarczone do Ciebie. Oznacza to, że towary nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, lub używane (inaczej niż w celu wypróbowania produktu) oraz że wszystkie zabezpieczenia są dołączone (gdzie to ma zastosowanie) i nienaruszone. W przypadku, gdy wartość towarów zmniejszyła się i że takie obniżenie wartości wynika z faktu, że klient w większym stopniu użytkował towary, niż było to konieczne do określenia właściwości i funkcji, będziemy dokonywać potrącenia odpowiadającego spadku wartości. Jesteś odpowiedzialny za stan wszystkich przedmiotów po ich otrzymaniu od nas. Oznacza to, że jako klient również ponosisz odpowiedzialność za stan towarów w transporcie powrotnym. Zalecamy zapakowanie wszystkich przedmiotów dobrze i bezpiecznie, tak aby towary nie były uszkodzone podczas transportu powrotnego. Domofony VIDOS nie jest zobowiązany do udzielenia rekompensaty klientowi za zwrócone towary, jeśli w transporcie powrotnym dojdzie do rozległej szkody transportowej. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy wartość tego, co jest kosztem towaru (-ów) w ramach zamówienia, w tym koszt standardowej dostawy. Zwrot zostanie dokonany bez zbędnej zwłoki i nie później niż 10 dni od dnia, w którym zostaliśmy powiadomieni o decyzji o anulowaniu zamówienia. Jednakże, mamy prawo odroczyć zwrot, dopóki nie otrzymaliśmy towarów, które mają zostać zwrócone, lub dopóki nie dostarczysz dowodu na to, że towary zostały zwrócone, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwrócimy pieniądze przy użyciu tych samych środków płatności, które zostały użyte w początkowym zamówieniu, chyba że wyraźnie uzgodnimy wspólnie inną metodę. W każdym przypadku, tak długo, jak warunki opisane powyżej są spełnione, zwrot nie będzie nic kosztować.


  10. Roszczenia z tytułu wadliwego produktu

    Masz prawo do reklamacji, gdy produkt jest uszkodzony. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Należy pamiętać, że należy powiadomić nas o wadzie lub błędzie „w rozsądnym czasie” po odkryciu go. Reklamacja złożona w ciągu dwóch miesięcy od odkrycia jest uważana za złożoną w rozsądnym terminie. Jeśli nie złożysz reklamacji w ciągu roku od otrzymania produktu, prawo do reklamacji gwarancyjnej zostało utracone.Jeśli nie masz pewności, czy przypadek konkretnego produktu jest wadą objętą gwarancją, skontaktuj się z działem obsługi klienta.Jeśli wada dotycząca produktu zostanie zatwierdzona przez dział obsługi klienta, po uwzględnieniu reklamacji, udzielimy rekompensaty za wady zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa i odpowiednimi wytycznymi. Wszystkie produkty, które są zwracane w ramach niniejszego procesu reklamacyjnego, muszą być wyczyszczone przed ich przesłaniem. Klient jest odpowiedzialny za stan wysyłanych towarów, dlatego należy upewnić się, że wszystkie elementy są dobrze i bezpiecznie zapakowane. Nie przyjmujemy przesyłek, które zostały wysłane za pobraniem.

  11. Specyfikacja, kolory i funkcje 

    Zawsze staramy się jak najdokładniej pokazywać właściwości, specyfikację, kolory i funkcje . Kolor widoczny na naszej stronie internetowej może jednak zależeć od ustawień ekranu Twojego urządzenia; nie możemy zagwarantować, że Twoje urządzenie będzie w stanie prawidłowo odtworzyć kolory naszych produktów. Domofony VIDOS nie bierze odpowiedzialności za kolory i wygląd naszych produktów prezentowanych na zdjęciach w mediach społecznościowych, ponieważ te obrazy mogły być edytowane.
  12. Nasza odpowiedzialność

    W Domofony VIDOS chcemy, abyś był w 100% zadowolony z zakupu i w tym celu oferujemy gwarancję satysfakcji klienta. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić produkt(y) do nas; dopóki Twój zwrot spełnia podane warunki, zwrócimy Ci koszty.Siła wyższa
    Nie ponosimy odpowiedzialności za niedopełnienie obowiązków określonych w naszych zasadach i warunkach, jeżeli taki brak wynika z okoliczności, nad którymi nie mamy kontroli lub w przypadku, gdy takie okoliczności utrudniają działanie lub czynią realizację nieuzasadnienie uciążliwą. Takie okoliczności obejmują między innymi akty wojny, blokady i embargo, zamieszki, pożar, klęski żywiołowe, wypadki jądrowe i/lub sabotaż.Nasza maksymalna odpowiedzialność za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w związku z zamówieniem na stronie internetowej jest ograniczona do całkowitej kwoty zakupu Twojego zamówienia.Spory
    Skargi można składać za pośrednictwem platformy ODR (internetowego rozstrzygania sporów) Komisji UE w celu mediacji w sporach. Platforma ODR oferuje konsumentom i przedsiębiorstwom w UE możliwość podjęcia próby pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących skarg dotyczących towarów zakupionych w Internecie. Portal został zaprojektowany jako przyjazna dla użytkownika i interaktywna strona internetowa, darmowa i dostępna we wszystkich językach urzędowych UE. Korzystając z platformy ODR, konsument i firma mogą znaleźć akceptowalny sposób rozwiązania sporu, a następnie przejść przez odpowiednie procesy w celu znalezienia rozwiązania skargi konsumenta. Platformę ODR można znaleźć tutaj: http://ec.europa.eu/odr.

  13. Przeniesienie praw

    Domofony VIDOS zastrzega sobie prawo do przeniesienia lub zastawienia roszczeń płatniczych na rzecz osób trzecich, w tym rat, które powstały w związku z dostawą towarów.

  14. Ważność klauzul

    Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszej Umowy jest nieważne lub unieważnione przez jakikolwiek sąd lub organ nadzorczy, nie ma to wpływu na ważność pozostałych postanowień niniejszej umowy.
  15. Posiadacze praw

    Wszelkie prawa własności intelektualnej na stronie vidos-domofony.pl należą do VIDSYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,  WARSZAWA 02-001, ALEJE JEROZOLIMSKIE 85 /21. Znak towarowy VIDOS należy do firmy VIDOS Sp. z. o.o. ul Sokołowska 44, 05-806 Sokołów k/Warszawy. Każde użycie materiałów ze strony vidos-domofony.pl  lub zawartości, w tym kopiowanie lub przechowywanie takich treści w całości lub ich części, inne niż do osobistego, niekomercyjnego użytku, jest surowo zabronione bez wyraźnej zgody Domofony VIDOS.
  16. Informacja o firmie


    Adres rejestracji firmy

    VIDSYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    WARSZAWA 02-001
    ALEJE JEROZOLIMSKIE 85 /21

    Adres do zwrotów

    VIDSYS Sp. z o.o.
    WARSZAWA 02-776
    NUGAT 7/79

    E-mail: biuro@vidos-domofony.pl
    Telefon 533-333-955