Zwroty i reklamacje


W jakim czasie mogę zwrócić/wymienić zamówione rzeczy?
Od momentu otrzymania przesyłki klient ma 14 dni na zwrot lub wymianę.

Akceptujemy tylko zwrot urządzeń która wraca do nas w oryginalnym stanie. Jeśli urządzenie nosi ślady montażu,, przez przypadek uszkodziłeś lub porysowałeś urządzenia nie będziemy mogli zatwierdzić zwrotu.

Jeżeli nie posiadasz formularza zwrotu, skontaktuj się proszę z naszą obsługą klienta.

Ile kosztuje odesłanie do Was zamówienia?
Odesłanie do nas przesyłki kosztuje tylko tyle, ile wynosi opłata za kuriera. Zalecamy korzystać przy odsyłaniu z rejestrowanych przesyłek, tak aby uniknąć problemów ze zlokalizowaniem przesyłki w przypadku ewentualnych problemów z doręczeniem.

Jak długo zajmuje proces zwrotu?
Jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany, zwrot pieniędzy powinien zostać zlecony w ciągu 14 dni od chwili odesłania przesyłki.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeśli zwrot zostanie przyjęty, otrzymasz zwrot pieniędzy na to samo konto, z którego wykonywana była płatność, w ciągu 14 dni roboczych.

Chcę złożyć reklamację towaru. Jak to zrobić?

  1. Zrób zdjęcie produktu, który Twoim zdaniem jest wadliwa, i prześlij ją e-mailem do naszego zespołu obsługi klienta wraz z wyjaśnieniem co się stało.
  2. Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zatwierdzone, zapakuj produkt oraz wydrukuj wiadomość którą do nas wysłałeś, razem ze swoim adresem zwrotnym i umieść to w paczce. Paczkę dobrze zabezpiecz, tak aby nie uszkodziła się w transporcie.
  3. Nadaj paczkę korzystając ze sprawdzonego przewoźnika. Użyj przesyłki rejestrowanej.

Jak długo zajmuje reklamacja?
Czas na rozpatrzenie reklamacji oraz usunięcie ewentualnej usterki to 14 dni. W przypadku braku części potrzebnych do usnięcia usterki powiadomimy Cię o wydłużonym terminie oczekiwania.