Zwroty i reklamacje
W jakim czasie mogę zwrócić/wymienić zamówione rzeczy?
Od momentu otrzymania przesyłki klient ma 14 dni na zwrot lub wymianę.
Akceptujemy tylko zwrot urządzeń która wraca do nas w oryginalnym stanie. Jeśli urządzenie nosi ślady montażu,, przez przypadek uszkodziłeś lub porysowałeś urządzenia nie będziemy mogli zatwierdzić zwrotu.
Jeżeli nie posiadasz formularza zwrotu, skontaktuj się proszę z naszą obsługą klienta.
Ile kosztuje odesłanie do Was zamówienia?
Odesłanie do nas przesyłki kosztuje tylko tyle, ile wynosi opłata za kuriera. Zalecamy korzystać przy odsyłaniu z rejestrowanych przesyłek, tak aby uniknąć problemów ze zlokalizowaniem przesyłki w przypadku ewentualnych problemów z doręczeniem.
Jak długo zajmuje proces zwrotu?
Jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany, zwrot pieniędzy powinien zostać zlecony w ciągu 14 dni od chwili odesłania przesyłki.
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeśli zwrot zostanie przyjęty, otrzymasz zwrot pieniędzy na to samo konto, z którego wykonywana była płatność, w ciągu 14 dni roboczych.
Chcę złożyć reklamację towaru. Jak to zrobić?
- Zrób zdjęcie produktu, który Twoim zdaniem jest wadliwa, i prześlij ją e-mailem do naszego zespołu obsługi klienta wraz z wyjaśnieniem co się stało.
- Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zatwierdzone, zapakuj produkt oraz wydrukuj wiadomość którą do nas wysłałeś, razem ze swoim adresem zwrotnym i umieść to w paczce. Paczkę dobrze zabezpiecz, tak aby nie uszkodziła się w transporcie.
- Nadaj paczkę korzystając ze sprawdzonego przewoźnika. Użyj przesyłki rejestrowanej.
Jak długo zajmuje reklamacja?
Czas na rozpatrzenie reklamacji oraz usunięcie ewentualnej usterki to 14 dni. W przypadku braku części potrzebnych do usnięcia usterki powiadomimy Cię o wydłużonym terminie oczekiwania.